16-04-2012

Hej!
Nu var det ett tag sen jag skrev senast. Jag har inte haft tid eller ork. I lördags kväll åkte jag hem till en av min brorsas kompisar och där var jag, min brorsa och tre av hans kompisar. Det var väldigt trevligt :) Vi gjorde inte så mycket, satt vid datan, kollade på film och lite sånt. Vi somnade vid 5-6 på morgonen och jag vaknade väldigt sent, typ vid ett fast dom andra sov till två så jag var vaken ett tag innan. Vi åkte där ifrån vid 3 på dan ungefär och då var jag så trött att jag inte orkade uppdatera.
Idag var jag i skolan först, rätt jobbigt att komma tillbaka dit och jobba efter en veckas lov fast det var ändå roligt att träffa kompisar :) Efter skolan förljde Erica med mig hem och vi satt vid datan och pratade. Hon åkte hem för en timme sen och sen dess har jag fixat lite och nu sitter jag här och skriver ett inlägg. Jag ska snart gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon, ska upp redan vid halv sex -.-

Förhoppningsvis skriver jag imorgon igen, ni får ha det bra sålänge, hejdå!




Jag saknar thailand så otroligt mycket just nu, är trött på det kalla vädret här i Sverige. Bilderna är tagna i thailand jullovet 2011 :)

Kommentarer
suttan säger:

Fin blogg! Allt bra? :))

2012-04-16 | 22:37:38
Bloggadress: http://suttaan.blogg.se/
Sofia säger:

Svar Suttan: Åh tack så mycket! jodå här är allt bra, hur är det med dig då? :)

2012-04-17 | 18:41:32
Bloggadress: http://sofiahultbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback