2012

Jag har funderat på en sak, tänk om världen skulle gå under nu 2012. Om någon visste det skulle jag på ett stt vilja få reda på det men på ett sätt inte. Jag vill ju veta eftersom då kan jag göra det jag vill med sista delen av mitt liv. Bara leva livet varje dag som det kommer. Men ändå så vill jag ju inte ha ett datum för när jag ska dö. Jag vill inte veta i förtid när jag ska dö för det kommer bara bli jobbigt. Det är sånna här saker som får mig att fundera på döden egentligen. Jag är inte rädd för att dö men jag är lite rädd för vad som kommer hända efter. Ingen vet ju lixom, ingen har återvänt från dom döda några år senare och berättat vad dom har varit med om. Jag tror att det skrämmer dom flesta människorna. Eftersom nästan alla tänker omkring saker och saker vi inte vet något om skrämmer oss.
Egentligen var det inte det jag hade tänkt att skriva men men, så kan det gå :P Jag tänkte egentligen skriva att jag snart ska gå och lägga mig så det kommer inte bli något mer inlägg efter detta idag men imorgon så skriver jag igen, som vanligt :) Vi får se om jag har tid att skriva något under dan annars gör jag det när jag kommer hem efter skolan!

God natt och ha det så bra! :)

Juste igår fick vi hem porträttfoto på mig och klassens spexfoto! Här är två bilder på det. (Det är lite svårt att ta kort med kamera på foto om det är dåligt ljus det är därför bilderna inte är dom bästa)

Spexfotot

porträttfotot

Här kommer en bild på kvällens outfit också ;)


Kommentarer
julia stuxberg säger:

ååh! ditt en och en foto var super duper fint!!!!!!!!!!!

2012-04-17 | 22:56:38
Bloggadress: http://juliastuxberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback