25-04-2012

Hej på er! :)

Jag vet att jag inte skrev igår men helt ärligt så orkade jag faktiskt inte. Jag har varit väldigt trött de senaste dagarna så jag har inte orkat göra så mycket.

Igår hände inget roligt, jag var i skolan, efter skolan åkte jag hem. Fast en rolig sak var att jag hade fått hem ena iphoneskalet! :D Sen hände inte så mycket mer igår.

Idag har jag varit i skolan. Först var allt normalt fast sen skulle vi på en föreläsning som heter "underbara undomar" och årets tema var ungdomar och cannabis. Det var roligt att titta på och lärorikt! Efter det slutade vi klockan 13:30 ungefär. Innan jag åkte hem gick jag med Ricci till subway och köpte med mig där ifrån. Jag åt ingen lunch så då tog jag det istället. Vid 14:30 tog jag bussen hem och då såg jag att det andra iphoneskalet också hade kommit! :D Jag tar kort på dom sen och lägger upp :) Sen dess har jag sett på big brother och suttit vid datan.

Jag skriver igen lite senare. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback