A long long time ago...

Hej!
Nu var det riktigt länge sen jag bloggade senast, hehe. Jag har inte riktigt orkat blogga och har inte haft lust helt enkelt. Jag vill inte känna behov av att blogga så jag gör det när jag känner för det helt enkelt. Det är kanske inte så kul att läsa när jag inte skriver något så jag får väl försöka att göra inlägg lite oftare ;)

Det har hänt väldigt mycket sen senast jag bloggade så jag tänker inte skriva allt. Jag kan iallafall skriva om de senaste dagarna :) I förrgår åkte jag och min kusin hem till mig efter att jag varit hemma hos henne i några dagar. Hon ville förlja med hem till mig så det gjorde hon. Igår såg vi på Pirates of the carribean 4 i 3D, för vi har en 3D-tv hemma :) Efter det gick vi ut och tog massa kort och efter det gjorde vi inte så mycket mer :) Idag har vi också tagit massa kort i ett par timmar. Vi åt billys pizza till lunch och nu sitter jag och skriver här medans Sarah (min kusin) tittar på. Hon ska åka hem senare ikväll och imorgon ska jag träffa Ricci :)

En bild på mig i 3D glasögonen. Så vacker...


Här kommer några bilder från våran fotorunda :)















Målade naglarna i en fin färg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback