Avicii

Halloj!
Jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera! Jag försöker iallafall... Imorse så försov jag mig såklart -.- Det är typiskt mig, försover mig ganska ofta fast jag hinner oftast till skolan i tid ändå :) Skolan var rätt tråkigt (som vanligt) Fast idag hände faktiskt en väldigt rolig sak! Vi fick reda på om vi kom in på det gymnasiet vi ville preliminärt, och jag gjorde det! :D som jag har sagt förut sökte jag ju till ekonomi-ekonomi och nu är jag så glad och lättad :) Det är ju fortfarande inte 100% säkert fast väldigt stor chans!

Vid halv fem kom jag hem ungefär. Då gick jag och vilade, efter det gick jag och lagade mat till familjen. Det blev väldigt gott om jag får säga det själv! ;) Jag har suttit och tittat på iphoneskal nu en stund och kan inte bestämma mig för vilket jag vill ha, har ju haft min iphone ett litet tag nu så jag känner att det börjar bli dax att skaffa ett skal till den :) Nu sitter jag inne på mitt rum med datan i knät och lyssnar på avicii samtidigt som jag skriver. Jag uppdaterar senare igen.

Såhär snygg är jag när jag sitter vid datan oc gör duckface ;)

Blev knockad av Leo för någon vecka sen när jag var i stallet så jag fick ett sår på läppen :( fast det är borta nu :)


Inte så bra bilder för dom är tagna med mobilen.

Kommentarer
Sarah - Adopterad ifrån Senegal säger:

fin blogg!:)

Hoppas läppen blir bättre!

2012-04-17 | 19:23:51
Bloggadress: http://sarahsanyang.blogg.se/
Maja säger:

Allt bra? Vilken fin blogg du har!

2012-04-17 | 19:24:51
Bloggadress: http://majasaade.blogg.se/
Sofia säger:

Sarah: Tack så mycket! :)

Maja: Ja tack som frågar, allt bra med dig? Tack ! :)

2012-04-17 | 22:07:55
Bloggadress: http://sofiahultbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback