Big brother

Jag har varit sjukt trött hela dan, vet inte riktigt vad det beror på, kändes som att dom flesta va väldigt trötta idag faktiskt :P Jag ska väl berätta lite om min dag då, imorse började jag med att gå upp (inte så konstigt kanske ;)) Jag har väldigt svårt att gå upp på morgonen för jag är väldigt morgontrött, jag är verkligen inte en morgonmänniska... När jag hade gjort mig i ordning gick jag till bussen och sen var jag i skolan, kanske inte så roligt att höra om skolan. När jag kom hem satte jag mig och kollade på big brother och det gjorde jag tills maten var klar, då åt jag och nu sitter jag här och skriver :)
Imorgon börjar skolan med slöjd och efter det har vi nationellt prov i engelska fram till lunch sen har vi spanska och sen slutar vi så det blir inte en lång dag. Jag har köpt en lokaflaska och en marabou choklad till provet, för det är så långt. Vi ska göra prov från kvart i 9 till lite innan 12. Efter skolan ska jag nog gå på stan med Ricci och sen åka hem. Imorgon kväll kommer mamma hem från fastlandet också så det ska bli kul :)




Dagens outfit: Tjocktröja: Vet inte?, Linne: GinaTricot, Jeans: GinaTricot, Skor: Din sko

Kommentarer
Jessica säger:

Fin blogg du har ! :D

Anmäl dig till veckans blogg? c:

http://galenbloondin.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html

Kram =)

2012-04-18 | 20:05:11
Bloggadress: http://galenbloondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback