En helt vanlig dag

Som rubriken lyder så har det varit en helt vanligt dag idag. Jag slutar 20 i 2 på torsdagar så dagen går rätt fort. När jag kom hem gick jag till löpbandet och sprang i 30 min. Sen körde jag lite styrketräning och gick sen och duschade. Nu har jag precis kommit ur duschen och satt mig vid datan. Idag kommer det inte hända så mycket mer utan jag ska bara vara hemma och ta det lugnt eftersom jag åker till hemse imorgon direkt efter skolan. Jag slutar 20 över 3 och bussen till hemse går fem i halv fyra. Jag vet inte om jag kommer skriva så mycket imorgon, vi får se helt enkelt.

Jag skriver igen lite senare och lägger nog upp någon bild. Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback