Förslag?

Hej!
Idag har jag ju gått i skolan som vanligt :( inte kul men måste göras... Efter skolan åkte jag hem till Linus för Mattias var där och sen åkte vi hem med mamma. Jag kom hem för en liten stund sen och har tagit lite kort och suttit vid datan sen dess. Imorgon ska jag till skolan först och sen efter skolan ska jag gymma med Erica så jag vet inte riktigt när jag kommer hem fast det borde bli den vanliga tiden ungefär.

Jag har lite svårt att komma på vad jag ska skriva om så är det något ni vill veta eller ha bild på så kan ni ju kommentera det eller skriva till mig på facebook! Skulle vara riktigt kul att få lite förslag så att det blir roligare att läsa :)

Jag uppdaterar förhoppningsvis senare igen, hejdå sålänge!

Dagens outfit: Skjorta: Cubus, Shorts: Cubus, Tights: ?



Här är en bild på den av mina väskor jag använder mest också:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback