Fredag imorgon!

Ny sitter jag i min säng med datan. Ovanligt, hehe ;) idag började ju skolan med nationellt prov i engelska, det gick väl någorlunda bra tror jag :) efter skolan gick jag och Ricci på stan och tittade på saker som jag förhoppningsvis ska köpa imorgon. Jag och Ricci ska gå på stan imorgon med så det kommer nog inte bli så bra uppdatering tror jag. Imorgon är det ju fredag igen och det är så skönt, den här veckan har faktiskt gått väldigt snabbt tycker jag, fast jag har varit sjukt trött hela veckan så på lördag får jag äntligen sova ut ordentligt.

Jag längtar till sommaren!!!!!! Kan det inte bli varmt nu? Jag vill gå runt i shorts nu men nej då ska det vara kallt så att man fryser ihjäl...

Jaja nu ska jag sluta gnälla, det här blir nog sista inlägget för idag så då hörs vi imorgon. Hejdå!

Dagens outfit:


Kommentarer
camilla säger:

gillar väskan! :)

2012-04-24 | 22:46:05
Bloggadress: http://sexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback