Målar naglarna

Jag har precis duschat och har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. Jag håller just nu på att måla naglarna, jag lägger upp bild på det sen när jag är klar.
Juste i förra inlägget tänkte jag skriva en sak men glömde tydligen bort det :P Jag skrev ju förut att jag preliminärt kom in på ekonomi och det gjorde Julia (http://juliastuxberg.blogg.se/) också! Så vi hoppas på att vi får hamna i samma klass om båda kommer in! :) Just nu längtar jag så mycket till gymnasiet, jag är så trött på grundskolan! På gymnasiet får man iallafall bestämma själv vilken linje man vill gå och därför vad man ska hålla på med. Den linjen man kommer in på bestämmer ju lixom hela ens framtid! :O

Det här inlägget blev inte så roligt, och jag har inget mer att skriva. Har tyvär ingen bild att ladda upp just nu heller men jag lägger upp en bild på nagellacket senare! :)

Ha det bra! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback