Nyduschad

Halloj!
Sen senast jag skrev har det inte hänt något roligt... Jag har iallafall tagit kort på skalen :) Jag har nyss duschat så nu sitter jag i shorts och t-shirt.
På idrotten har vi fått i uppgift att skriva vad vi äter i en vecka och hur vi tränar i 2 veckor så jag har suttit och skrivit i det i min fina rosa och svarta kalender. Jag har bara skrivit sen i måndags så jag har lite kvar att göra. Jag har faktiskt ingenting att skriva om, känner mig inte så pigg just nu så det får bli ett ganska kort inlägg. Jag skriver kanske sen innan jag går och lägger mig annars gör jag nog det imorgon.

Här sitter jag osminkad och håret uppsatt i en turban, kan man bli finare? ;)



Här är bild på båda skalen! :) (I verkligheten är färgen på det lila skalet ljusare och finare)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback