Nytt

Hejsan!
Nu är jag hemma. Jag kom hem för ett tag sen, direkt när jag kom hem åt jag mat. Efter maten började jag kolla på iphone-skal, jag hann inte titta klart för vi va tvugna att åka till stallet men det är kul! Leo är så söt! När vi kom hem från stallet igen tittade jag lite mer på iphone-skal och sen beställde jag två skal+ 5 skärmskydd. Efter det gick jag och duschade och blev nyss klar så nu sitter jag i sängen med myskläder. Det är så skönt på kvällen! :)

Jag har också tagit kort på det jag köpte i fredags så det får ni se lite längre ner. Nu har jag inte så mycket mer att skriva utom att det är skola och jag längtar så mycket! Eller?... ;) Nej jag orkar faktiskt inte gå till skolan men jag måste väl ändå :(

Aja ha det bra, puss o kram hejdå!

Här får ni bilder på iphone-skalen:




Här är bilder på det jag köpte i fredags:


Shorts från cubus, 99:-


Skjorta från cubus, 29:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback