Skola imorgon..

Halloj!
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Jag ska berätta lite vad jag har gjort den här helgen. I fredags var jag i skolan först och efter det gick jag på stan med Ricci. Jag visar allt jag köpte sen för jag är hemma hos en kompis. Sen åkte jag väl hem och var bara hemma och tråkade hela tiden.

Vid lunch igår kom farmor, farfar, min faster och två av mina kusiner hem till oss, det var kul att träffa dom igen :) en stund efter att dom hade åkt så åkte jag och mattias hem till en av hans kompisar och vi är fortfarande här.

I helgen som kommer ska jag åka hem till min faster och kusinerna, jag åker dit på fredan och kommer hem på tisdan så det blir kanske inte så jättebra uppdatering den helgen, men ni klarar er nog ;)

Det var väl allt jag hade och säga. Hoppas ni har haft en bra helg, hejdå!

Fredagens outfit: kavaj- har jag fått, linne- outlet i New York, byxor- Gina tricot.


Kommentarer
L säger:

Fin blogg!

2012-04-22 | 13:56:53
Bloggadress: http://lillyvu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback