Tidsinställt

Det här är ett tidsinställt inlägg som ni ser på rubriken.
Jag sover nog nu eller så har jag precis vaknat eller nåt, haha.

Jag skriver det här så att ni ska ha något att läsa medans jag inte kan skriva något, annars blir det inte så kul... Eftersom jag inte är så bra på att komma på vad jag ska skriva om så blir väl det här inte så kul heller. I fredags så hade typ alla fagning fast illafall högstadiet på solberga slapp det så jag behövde inte, det var väl tur för jag tycker verkligen inte om det! :O

Seriöst, jag har ingen aning om vad jag ska skriva längre, det kan ju inte vara så kul att bara läsa om vad jag gör varje dag? Ni kanske vill veta något om mig, eller? Om ni kommer på något ni vill veta så skriv det till mig på något sätt så svarar jag här i bloggen.

Ni får två bilder på mig från i höstas när jag och Sarah var i stockholm



Dom är rätt små, men något iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback