Tråkigt

Sitter just nu med datan i knät i sängen och dricker påskmust. Jag kom nyss hem efter att ha lämnat Sarah vid bussen och sen åkt till stallet. När vi va i stallet så mockade vi först och sen tog vi in hästarna, inte så intressant...
Idag har varit en sån dag när jag inte orkar klä på mig ordentliga kläder eller något sånt. Jag har haft en stor tröja och mjukisbyxor hela dan, fast det kan vara riktigt skönt ibland. Att slippa tänka på massa sånt. Imorgon måste jag upp halv sju -.- för vid halv åtta ska jag åka in till stan och träffa Ricci. Vi ska gå på stan ett tag och sen får vi se vad som händer. Vi ska kanske sova hemma hos henne eller mig :)

Nu har jag väl inget mer att skriva om så jag kanske lägger upp ett till inlägg senare eller så gör jag det imorgon, vi får se :)


För att det inte ska bli för tråkigt så bjuder jag på en mobilbild ;)

Kommentarer
L I N N - F O T O - V A R D A G säger:

kolla gärna in min video som jag nyss la upp på bloggen och kommentera gärna vad du tycker om den.

allt bra annars? :D

kram

2012-04-12 | 20:57:40
Bloggadress: http://linnahlborg.blogg.se/
Sofia säger:

Visst kan jag göra det! :)

2012-04-12 | 22:05:02
Bloggadress: http://sofiahultbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback