Skolan

Idag var första dagen i skolan. Jag ville hamna i samma klass som Julia men såklart inte och det går inte att fixa förrän om en vecka o då är det inte ens säkert att det går att fixa...
Men annars verkar klassen väldigt bra och så har jag ju fått nytt schema, på onsdagar har jag bara två lektioner så det blir lugnt på onsdagar.

Idag gick vi först till aulan där vi blev uppropade och sen gick vi till klassrummen med klassen. När vi var där fick vi jättemycket papper och sen skulle vi fråga varandra om saker så att vi lärde känna varandra lite :) efter det så gick vi på en rundtur och sen slutade vi så det va inte så jobbigt :)

Imorgon ska jag ha idrott som första lektion sen privatjuridik så det blir en bra start. Jag skriver mer sen eller imorgon. P&K

 

Mitt nya schema :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback