Stockholm

Hej på er! :)

Jag lovade ju igår att skriva om lite annat jag gjort på sommarlovet så nu tänker jag skriva om vad jag gjorde förra veckan :)

Förra veckan var jag i Stockholm med min kusin, vi åkte dit på tisdagen och bodde hemma hos mina gudföräldrar. På onsdagen åkte vi till först till Naturhistoriska riksmuseet och cosmonova. Efter det åkte vi till kista galleria och shoppade.
På torsdagen åkte vi till gröna lund och stannade där till ungefär sex på kvällen sen åkte vi och åt sushi, mm älskar sushi!
På fredagen åkte vi hem igen glada och nöjda! :)

Det här handlade jag:

 

Två par skor för 133:-/st från skopunkten och en tröja för 199:- från cubus

 

 

 Klänning för 299:- från hm

 

 

Skal för 79:90:- och två earcuffs för 49:90:-/st från glitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback