Duktig

Hej! Nu är jag hemma igen. Min mobil dog när jag va hemma hos Ricci så jag kunde inte blogga mer förren nu. Jag är väldigt sur på mig själv just nu för jag kan inte min PIN-kod och jag hittar den inte så jag kan inte starta min mobil just nu -.- Jag är en sån som verkligen inte klarar sig utan mobilen så jag får väl fortsätta leta sen.

Idag så va jag ju i skolan på möte med mina klassföreståndare, dom sa att allt såg bra ut och att jag säkert skulle komma in på det jag ville! Jag kom också på att vi inte har någon matte eller no imorgon så då slutar vi tidigare :) men ja efter mötet så åkte jag ju hem till Ricci och åt godis ;) Vi åkte lite senare hem till någon av hennes släkting och firade honom, riktigt trevligt faktiskt :) Efter det åkte vi hem till Ricci igen och så va jag där i typ 20 minuter sen kom mamma och hämtade mig :)

Ha det så bra! Hejdå!




Plugg med Ricci!



Kommentarer
AaGgNnEeSs ™ säger:

Hej! Det skulle verkligen vara jätte roligt om du skulle vilja hjälpa mig att att välja ett skal till min mobiltelefon (beslutsångest). Skulle vara jätte gulligt! KRAMAR ♥ direktlänk: http://agneslilly.blogg.se/2012/april/hjalp-tack.html#comment

2012-04-12 | 16:30:28
Bloggadress: http://agneslilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback