Hemma igen

Så nu är jag hemma igen.
Efter att jag och Julia hade varit ute och gått med Milou så tog vi en varsin glass och satte oss vid datan igen :P Det känns som att de är de enda vi gjorde under hela tiden vi va typ. Jag fixade lite med bloggen så nu duger den väl, orkar inte göra mer idag så jag fortsätter väl antagligen imorgon :)
Jaja efter en stund såg vi på breaking dawn men jag va tvungen att åka mitt i filmen så jag såg bara en liten stund. Jag älskar twilight filmerna, dom är så sjukt bra!

Just nu sitter jag hemma inne på Mattias, min brors rum med datan och ska typ gå och lägga mig om en stund. Även fast jag sov så länge idag är jag sjukt trött så jag ska lägga mig tidigt :) haha jag säger nästan jämt att jag ska lägga mig tidigt men de blir typ aldrig så för jag kommer alltid på saker att göra :P

Ja, de här inlägget blev inte så roligt så jag bjuder på en bild från i somras!

Ha det så bra, hejdå!

)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback