:D

Just nu är jag jätteglad :D Jag fick reda på för en liten stund sen att jag kom in på det gymnasiet och linjen jag ville!!! Äntligen har jag fått reda på det och det är så skönt! Nu slipper man oroa sig, jag var nästan säker på att jag skulle komma in fast man kan aldrig vara helt 100% säker. 
 
Idag har jag bara varit hemma med min kusin och min brorsa, har varit så sjukt trött så jag har inte orkat göra något. Jag har sett lite på supernatural (det är en serie) Jag tycker att det är väldigt bra. 
 
Men ja nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva men jag skriver väl igen när jag känner för det! P&K, hejdå!
 
Här är från avslutningen i åttan
 
Här fick ni lite bilder för att jag inte uppdaterar så ofta. Dom två översta bilderna är från idag, den när jag har svampbob tröjan är ungefär 3 månader gammal och dom sista två är lite mer än ett år gamla. Jag kanske lägger upp fler lite äldre bilder imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback