Grundskolan färdig!

Hej! Hoppas alla har haft en lika bra dag som mig! Nu är det äntligen sommarlov och grunskolan är avklarad! :D Vi fick också slutbetygen, jag är väldigt nöjd och känner att jag gjort mitt bästa.

Jag har inte bloggat på väldigt länge och det är för att nu på sista tiden har det varit väldigt mycket i skolan och jag har inte orkat men nu när det är sommarlov så kan jag nog skriva lite oftare, men förvänta er inte för mycket, det kommer kanske bli många mobilinlägg för jag ska försöka vara ute i solen så mycket jag kan den här sommaren så att jag blir brun!

Jag har inte så mycket planerat till sommaren, ska kanske åka till fastlandet och så ska jag jobba i ett par veckor med att plocka jordgubbar. Min faster + familj kommer också hit till Sverige och ska fira min fasters 40 årsdag, dom bor nämligen i Los Angeles så vi träffar dom inte jätteofta vilket är väldigt synd..

Juste, igår var det nians bal/avslutningsmiddag. Riktigt kul faktiskt! När vi kom dit så började det med att vi fick välkomsdrinkar och att dom skulle ta kort på alla nior tillsammans. Efter det fick vi gå in och äta, det var förrätt, varmrätt och efterrätt så efter det var man väldigt mätt! När vi hade ätit klart så tog dom bort borden så att man kunde dansa där och så ställde dom fram massa godis, chips och läsk. En riktigt lyckad kväll!

Eftersom jag inte har bloggat på så länge så lägger jag upp lite bilder från igår och idag också.
Balklänningen från nelly.com 499:-

Så hade jag håret från början..

.. fast jag släppte ut håret efter en stund

Snygg bild som Erica tog när jag fixade skon..

Jag och Ricci

Erica, Ricci, Jag

Efterrätten, riktigt god men orkade bara halva :P

Avslutningsklänning från nelly.com 399:-




Fick rosor av familjen

Och så fick jag mitt slutbetyg!

Kommentarer
Elina säger:

jäätte fina klänningar !!

2012-06-15 | 21:56:17
Bloggadress: http://nattstad.se/eliiina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback