Saknar ridningen!

Heeeej!
 
Jag är sämst på att uppdatera, jag vet! Men jag har försökt med mobilen fast appen funkar inte så jag kan tyvärr inte göra det med mobilen. Datan sitter jag inte vid så ofta så det funkar inte heller.. Jag ska skriva lite som hänt medans jag inte har skrivit.
 
Söndagen efter avslutningen så red jag med Julia, det var första gången på ungefär ett år som jag red och jag saknar det så sjukt mycket! Vi red ut i skogen i lite mer än en timme och sen efter vi hade fixat hästarna och släppt ut dom så gick vi in till två föl som var så söta!! 
 
I torsdags åkte vi till hemse och stannade där till söndagen. Vi firade midsommar där med släkten på pappas sida och så firade vi min faster från USA som fyller 40. Det var riktigt trevligt hela helgen och vi ska kanske åka tillbaka i helgen igen för att fira min kusin. 
 
Dagarna efter det har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback