Music

Jag ligger just nu i sängen och lyssnar på musik :) är riktigt trött och måste upp till skolan imorgon... Den här helgen har jag bara varit hemma, har varit lite med min brorsa och hand kompisar annars har jag väl inte gjort så mycket fast ibland är det skönt att bara ta det lugnt :)

Imorgon ska jag till skolan och efter det måste jag se en film till ett jobb i skolan, så jag måste vara hemma imorgon för jag har den på min data.

Om några dagar får jag förhoppningsvis hem klänningarna+ skorna jag beställde från Nelly.com som jag ska ha på skolavslutningen och på balen! Jag kan visa hur dom ser ut när jag har fått hem dom :) Jag hoppas verkligen att dom passar och att dom ser ut precis som på bilden för dom va så finaa!! :D

Aja nu måste jag sova så att jag orkar upp imorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback