Godnatt på er!

Hallå!
Nu är det såhär att jag ska sova så det får bli ett väldigt kort inlägg! Som sagt så åker jag till Kista imorgon och mina snälla gudföräldrar har gett mig pengar så nu kan jag shoppa ännu mer! Yay! Ni får bilder när jag kommer hem igen. 
Hmm ska nog läsa lite innan jag sover, håller på o läser en bok som heter slumdog millionaire men jag funderar på att börja läsa hunger games, jag har sett filmen o den är så bra så jag hoppas att boken är ännu bättre!
 
Har gjort ett tidsinställt inlägg till er så titta in på bloggen vid 12:00 imorgon. Eftersom att jag är i Kista då så blir uppdateringen inte så bra, men bloggar så fort jag kan!
 
Men puss hörrni! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback