Min dag

Hej!
Ja som sagt så har jag varit på Cosmonova och Naturhistoriska Riksmuseet idag, det var riktigt trevligt. Det fanns två nya utställningar och de va typ bara dom vi såg på haha. Dom hette "Djuret Människan" och "Parasiter". Åh jag tycker verkligen inte om småkryp och att se den utställningen gjorde inte saken bättre, blä! Det fanns massor med olika parasiter som gjorde olika saker, på en av dom stod det att det att det finns en parasit som går in i hjärnan på djur och gör så att dom gör saker som är livsfarliga för djuren, det är ju bara sjukt. Jag kommer aldrig våga gå ut igen haha. På Cosmonova såg vi en film om isbjörnar, dom är så fina! Den va bra, o efter vi hade sett på filmen åkte vi hem igen så det blev några timmar där.
 
En bild på Naturhistoriska

Bild på utställningen

Bild från Cosmonova
 
Efter att vi kom hem igen så försökte jag göra armband men jag behöver en annan tråd eller så behöver jag hjälp att sätta ihop den... Men ja, efter det så åt jag, det blev väldigt god mat! Quorngryta med nudlar.
Här har ni en bild på maten
 
 Nu ska jag kanske bada i poolen med Sarah, vi får se. Och så ska jag nog gå o lägga mig tidigt ikväll för imorgon åker vi till Kista, wiiee längtar redan! På tisdag har jag ingen aning om vad jag ska göra..
 
Ja juste, jag är ju inte hemma nu så därför är det inte så bra kvalitet på bilderna, jag tar ju alla kort med min iPhone. Men när jag kommer hem kan jag ta kort med min kamera så då blir det bättre, jag lovar!
Nu ska jag gå, vi får se om jag gör ett till inlägg sen. Puss!
 
 
 
 
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback